Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Íme:
- K: Szeretném, ha alkalmazottaim angol beszédkészsége fejlődne az app segítségével. Tudom ellenőrizni, hogy mennyit gyakorolnak vele?
V: Igen. Egy webes admin felületen tudod követni munkatársaid haladását.
- K: Előre kell fizetnem az app használatért?
V: Nem, mindig csak utólag, hófordulóra.
- K: Mit csináljak, ha időközben elment a cégtől egy munkatársam?
V: Egyszerűen tudod deaktiválni az illető profilját, és aztán már nem is kell utána fizetned a napidíjat. És ugyanígy, ha hó közben érkezik valaki a céghez, bármikor aktiválhatod a profilját, és csak az adott naptól kell ezért fizetned.
- K: Miért van az, hogy néha nem érti a beszédfelismerő elsőre, amit mondok? Ezzel lehetne kezdeni valamit?"
V: A hangfelismerésre nincs közvetlenül ráhatásunk, mert a Google és az Apple beszédfelismerő technológiáját használjuk, és bár ez az egyik legjobb platform erre a célra, nem mindig rögzíti tökéletesen a hallottakat. Szerencsére a Google és az Apple is rohamtempóban fejleszti ezt a funkciót, így szinte hétről hétre egyre precízebb. Ráadásul a gyakrabban előforduló "félrehallásokat" tudjuk saját fejlesztésű korrekciókkal orvosolni, ha megírjátok nekünk melyik szó/kifejezés okozott gondot a beszédfelismerésnek.
Szokott az is segíteni, ha közvetlenül a mikrofonba beszélsz, vagy ha tagoltabban mondod el az adott mondatot.
- K: Tényleg lehet vezetés közben is használni az appot?
V: Igen, de KIZÁRÓLAG headsettel vagy max. kihangosítva. Egyrészt így pontosabb a hangfelismerés, másrészt biztonságosabb is. 😀
- K: Elérhető iPhone ra és Androidra is az alkalmazás?
V: Igen. Az App Store-ban és a Play Store-ban is elérhető a Talk@Ease névre keresve.
- K: Még csak most kezdtek el angolul tanulni a kollégáim. Nekik való ez az app?
V: Nem igazán. Minimum B1 szinten lévőknek a leghasznosabb az app.
- K: Lesznek még tananyagok?
V: Igen, folyamatosan készülnek az újabb anyagok. Kéthetente új leckével jelentkezünk.